Medewerker Servicedesk Vastgoed (40 uur)

Enthousiaste, proactieve en commerciële Medewerker Servicedesk Vastgoed gezocht bij het
leukste vastgoedbedrijf van Nederland. 360 Europe is eigenaar van 11 locaties in Nederland.
Met een enthousiast team van 15 medewerkers runnen we alle locaties.
Wij houden ons bezig met het verbouwen, verhuren en beheren van onze eigen panden,
hoe leuk is dit!

Voor onze servicedesk zijn we per direct op zoek naar 2 FTE ondersteuning.

Over ons concept “Flexizone”
Flexizone biedt kantoor-, werk-, en opslagruimte aan creatieve bedrijven. De diversiteit aan
bedrijven en ondernemers bij Flexizone zorgt voor een dynamische werkomgeving waar
huurders kennis met elkaar delen en elkaars business versterken. Of je nu meubelmaker,
architect of webshop eigenaar bent; bij Flexizone vind je een ruimte (of meerdere) die bij je
past. Een werkruimte huren doe je zonder poes pas en kan altijd flexibel. GET IN THE ZONE!

Functieomschrijving Medewerker Servicedesk Vastgoed
Binnen deze functie ben jij dagelijks bezig met het verlenen van optimale service aan onze
huurders. Via de Service Desk melden huurders o.a. onderhoudspunten of andere
technische zaken welke passend en adequaat opgelost moeten worden.
• Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van onderhoudsmeldingen, het
uitvoeren van een goede probleemanalyse van de melding en het volgens uitzetten
van een opdracht aan de juiste onderhoudspartij met als doel het probleem op te
lossen.
• Je werkt nauw samen met aannemers van verschillende onderhouds partijen en
bouwt daarmee een sterke werkrelatie op.
• Ook heb je een signalerende functie. Als bepaalde storingen of klachten bij herhaling
terugkomen, dan dient hier actief op gereageerd te worden. Binnen deze processen
zorg je voor een heldere vastlegging van de afspraken, acties en besluiten en ziet toe
op een bewaking van de follow up hiervan.
• Binnen deze functie ben je de gehele dag in contact met mensen.
• Communicatievaardigheden, een positieve instelling met een groot
verantwoordelijkheid gevoel en een hulpverlenende instelling zijn binnen deze
functie van cruciaal belang.

Functiecriteria Medewerker Servicedesk Vastgoed
• MBO werk en denkniveau;
• Gevoel voor en/of affiniteit met techniek
• Klant- en servicegericht
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
• 1-2 jaar relevante werkervaring in het vastgoed;
• Ervaring in MS Office, CRM systemen, Salesforce en Informant is een pre;
• Commercieel en in staat mensen voor je te winnen en draagvlak te creëren;
• Hands-on en altijd gericht op de juiste oplossing voor een optimaal resultaat;
• Geen 9 tot 5 mentaliteit
• In bezit van vervoer
• Bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag of Rotterdam of bereid om te reizen
• Standplaats Den Haag

Interesse?
Ben jij de Medewerker Servicedesk Vastgoed (40 uur) die wij zoeken en woon je in de
omgeving van Den Haag / Rotterdam.
Stuur een email met CV en korte toelichting naar svandenbosch@360businessparks.com